Мій сайт

Воскресенье, 19.05.2024, 16:51

Приветствую Вас Гость | RSS | Главная | Каталог файлів | Регистрация | Вход

Главная » Файлы » Мої файли

Формування суб'єкта навчальної діяльності
[ Скачать с сервера (3.32 Mb) ] 27.02.2018, 13:37

Майстер-клас

 

Тема: Формування субєкта навчальної діяльності

Мета:

  • презентувати досвід власної роботи щодо формування в учнів початкової школи компетентності «вміння вчитися впродовж життя»;
  • продемонструвати переваги свого досвіду роботи;
  • показати результативність роботи;
  • зацікавити педагогів ідеями використання активних форм організації навчальної діяльності учнів;
  • запропонувати педагогам ефективні шляхи формування в учнів визначеної компетентності;
  • спонукати педагогів до пошуку ефективних моделей навчального матеріалу;
  • сприяти підвищенню професійної майстерності вчителів.

 

Обладнання: комп’ютер, проектор, екран, презентація;

жетони, кошик для них, інструкція роботи в групах;

вірші на аркушах, чисті аркуші, маркери для груп

 

Х і д р о б о т и

 

У 2016 році відбулися важливі зміни у роботі початкової школи: змінено 13 навчальних програм, розроблено Концепцію нової української школи та ін.

У рамках цих змін визначено 10 ключових компетентностей учнів. Одна з них – «Вміння вчитися впродовж життя».

  • Хто вміє вчитися?

Той, хто активно аналізує навчальний матеріал.

Це суб’єкт навчальної діяльності.

Формуванням суб’єкта навчальної діяльності вже багато років займається система розвивального навчання Д.Б. Ельконіна–В.В. Давидова.

Одним із етапів такої роботи являються НАВЧАЛЬНІ ДІЇ, які формуються в ході квазі-дослідницької діяльності учнів через моделювання навчального матеріалу.

Моделі навчального матеріалу мені дуже цікаві, погляньте на деякі з них.

СЛАЙДИ.

 

Групова робота

  • Я пропоную попрацювати в групах. Ми будемо формувати навчальні дії, аналізуючи і моделюючи навчальний матеріал.

Поділ учасників на групи, інструкція роботи.

 

Задание группам

  • Прочтите стихотворение.
  • Выпишите повторяющиеся слова.
  • Определите, что в них общего, что меняется.
  • На данную работу Вам даётся 3 минуты.

 

 

  • светлая стоит.

В школе рой ребят гудит.

Школу я свою люблю,

Школой очень дорожу.

 

Коллективная работа

  • Общая часть слова называется основа, подчеркивается вот так

Слово «основа» происходит от слова «сновать» – мотать, наматывать основу ткани. Без такой основы не может существовать ткань. А без нашей основы не может быть слова.

  • О чём расскажет нам основа? (о лексическим значении слова)

 

  • Где в слове находится меняющаяся часть? (в конце)
  • Это окончание. Оно выделяется вот так .
  • Для чего оно нужно? (связь слов в предложении)

 

  • Посмотрите ещё раз на выписанные слова, скажите, Вы выписали разные слова или формы одного и того же слова?
  • Что мы будем называть формой слова?

 

Групповая работа

  • Составьте модель.
  • На данную работу 2-3 минуты.

Защита моделей.

 

Коллективная работа

  • Что мы узнали на уроке?
  • Какова тема урока?
  • Спасибо за работу.

 

  • Предлагаю посмотреть мою модель. В дальнейшем она поможет различать однокоренные слова от формы слова.

 

  • Предлагаю посмотреть ещё некоторые модели, изготовленные мной.

СЛАЙДЫ.

 

  • Отже, така робота з формування субєкта навчальної діяльності, я вважаю є ефективною, бо дозволяє досягти високих результатів. Про свідчать результати моніторингових досліджень, які я здійснюю у своєму класі.
  • Впевнена, що багато з Вас використовують у роботі свої моделі. Хотілося б, щоб Ви побачили для себе щось нове та цікаве.
  • А мені цікаво почути Ваші думки з приводу запропонованого мною методичного матеріалу. Дякую.
Категория: Мої файли | Добавил: kulachenko-oksana
Просмотров: 214 | Загрузок: 5 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar

Категории раздела

Мої файли [17]

Поиск

Вход на сайт

Мини-чат

Статистика


Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0