Кулаченко Оксана Володимирівна
Куп’янська ЗОШ I-IIIступенів № 6
м. Куп’янськ Харківської області
Ранкове коло
03.04. 2018 1-В клас
Тема: Весна
Мета: створити в класі доброзичливу атмосферу, поширити знання дітей про весняні явища неживої природи, створити умови для розуміння дітьми небезпеки під час повені та льодоходу; виховувати вміння культурного спілкування.
Обладнання: шаблони та піктограми дати, назв днів тижня, місяця, погоди; предметний малюнок весни, гра «Пазли» за темою «Весна» для кожної групи дітей.
1.Вправа на привітання.
Доброго ранку, сонце привітне!
Доброго ранку, небо блакитне!
Доброго ранку, у небі пташки!
Доброго ранку тобі і мені.
Вітаємось з дітьми і бажаємо щось один одному.
2. Тема, мета, завдання
- В яку пору року сонечко привітне, небо блакитне, пташки дзвінко співають?
- Отже, сьогодні у колі друзів ми поговоримо про яку пору року?
- Весна – по-своєму гарна пора року, яка має свої унікальні особливості.
- От ми їх і визначимо.
- А ще запросимо, нарешті, у наше місто весну.
3. Вправа «РОЗКАЖИ І ПОКАЖИ»
Ділимо учнів на три групи. Роздаємо кожній «пазли» з картинками: «Повінь», «Відлига», «Льодохід». Діти складають «пазли» і визначають основні особливості весни.
- Які ознаки весни ви визначили?
- Під час таких явищ треба бути особливо обережними, щоб не потрапити у біду. Саме такий період настає у нашому місті зараз. Тому я прошу вас бути обережними і уважними.
- Давайте запросимо весну у наше місто.
- Як закликають весну?
Гра-веснянка
В хороводі ми були,
Ми були, ми були.
Красну панну виділи,
Виділи, виділи.
Красна панно, обернись,
Обернись, обернись.
В наше місто повернись,
Повернись, повернись.
4. Теми для щоденника вражень
- Чи має весна унікальні особливості?
- Весна – по-своєму гарна пора року.
- Чи несе весна загрозу життю людини?
|